Forum Ptakownia Strona Główna Ptakownia
Forum Ptasich Sekt i organizacji pobocznych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Wishland - land of an Avatar] - Formularze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ptakownia Strona Główna -> Fantastyka
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dźwiedziu




Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Przychodzę z Ciemności Otchłani... a tak na prawde to laboratorium

PostWysłany: Czw 23:42, 06 Gru 2007    Temat postu: [Wishland - land of an Avatar] - Formularze

Tutaj proszę o wpisywanie formularzy z danymi swojej postaci. Będę opisywał na tym poście, czy dana postać została przyjęta, czy też nie.
UWAGA
Ilość miejsc ograniczona!


Formularz wygląda tak:
Imię i nazwisko (o ile takowe posiada):
Wiek:
Miejsce pochodzenia:
Rasa:
Moce (3 z dostepnych na liscie ponizej, nie mogą się powtarzać):
Ekwipunek:
Spis zalet:
Spis wad:
Charakter:
Wygląd: (opcjonalnie zawierający zdjęcia)
Dla czego postać pojawiła się w świecie Avatara ( za jakie złe, lub dobre uczynki zostaliście wybrani):

Oraz UWAGA!!
Proszę wysłać krótką, bądź długą historię swojej postaci do mnie na priv. Tylko błagam, bez dwustustronicowych epopei... na prawde, nie bedzie mi sie chcialo tego czytac XD





Spis mocy:
Absorpcja innych mocy- Polega na tym, postać za pomocą dotyku lub zbliżenia do innego człeka, kopiuje jego moc i jest w stanie jej używać. W tym samym czasie może mieć niezliczenie wiele mocy, ale gdy ma ich więcej, niż trzy, to traci nad nimi panowanie. Jeszcze nie odkryła swojej mocy, ale jak to się stanie, to będzie mogła ją ćwiczyć i dzięki temu samowolnie kopiować cudzą moc i anulować jej posiadanie.

Akceleracja - Użytkownik tej mocy posiada niesamowitą szybkość. Jest w stanie poruszać się z prędkością kuli wystrzelonej z pistoletu. Użytkownicy bardziej doświadczeni, używając swojej mocy, poruszają sie tak szybko, że wyglada to niczym teleportacja. Jednak
rozwinięcie tej mocy do takich możliwości wymaga wielu lat ćwiczeń. =>Zikner

Ładunki kinetyczne (eksplozje) - Przy kontakcie fizycznym z danym przedmiotem potrafi naładować go energią kinetyczną. Przedmiot ów wybucha przy kontakcie z celem. Przedmiot może być ładowany energią kinetyczną, ale owa energia moze też być "odsyłana" z powrotem do korzystającego z mocy.

Dotyk bólu - Użytkownik tej mocy nie może dotykać innych ludzi, ponieważ jego dotyk wywołuje u nich okropny ból.

Elektrokineza - Kontrola elektrycznośći. Użytkownik potrafi wytworzyć elektryczność i kierować nią. Podczas burzy moc znacznie wzrasta.

Klątwa - Użytkownik jest w stanie rzucić klątwę, która spełnia się. Działanie tej mocy jest krótkotrwałe, ale potrafi wyrządzić ogromne krzywdy na tle psychicznym ofiary. =>Sivar

Kontrola pogody - Osoba posiadająca tą moc może kontrolować pogodę. Powodować sztormy, wichury, burze, deszcze, a nawet klęski żywiołowe. Reaguje też na zmiany pogodowe. Jest w stanie kumulować w dłoni (bez kontaktu fizycznego) wyładowania atmosferyczne i nimi kierować. Ta umiejętność nie ma szans w starciu z osobą o mocy bezpośrednio związanej z wyładowaniami.

Kriokineza - manipulowanie temperaturą. Użytkownik jest wstanie wytworzyć lód (np. jakieś lodowe przedmioty), zamrozić przedmiot, a także żywą istotę. Jest w stanie również kontrolować to, co stworzył. Potrafi też wysysać chłód z miejsc zimnych, ale nie moze powodować ich znacznego podgrzania. =>Itsuko

Krzyk - Posiada ogromną siłę zniszczenia. Polega na wysokich decybelach. Użytkownik wytwarza tak silną i wysoką falę dźwiękową, która jest w stanie zburzyć niemal wszystko, co stanie jej na drodze.

Moc niszczenia - Wszystko, czego dotknie użytkownik, ulega zniszczeniu. Czasami moc wymyka się spod kontroli. Niebiezpieczne, użyteczne jak cholera.

Morfer - Może przybrać czyjąś postać lub zwierzęcia, jednak nie otrzymuje wtedy umiejętności tego w kogo się zmienia.

Nadludzka siła - Jak sama nazwa wskazuje, użytkownik tej mocy posiada niesamowitą siłę. Jest zdolny do podniesienia np. dużego samochodu bez żadnego wysiłku. =>Zikner

Posiadanie skrzydeł - Użytkownik tej mocy ma parę skrzydeł na plecach. Może je chować i wysuwać. Oba procesy są bardzo bolesne. =>Zikner

Przywłaszczanie i odbieranie energii życiowej - Użytkownik potrafi odbierać komuś energię życiową (vitae), powodując ciężkie ubytki na zdrowiu, bądź śmierć. Potrafi też przywracać energię życiową i w ten sposób leczyć; wskrzeszać, leczyć choroby i rany, a nawet przywracać odcięte kończyny. Jednakże, każda taka operacja wymaga ofiar... Życie za życie, zdrowie za zdrowie, albo inne, mniej ważne życie (np. stuhektarowego pola pszenicy). =>Sivar

Powstrzymywanie innych mocy - potrafi sprawić, że inni nie mogą używać swoich mocy w pobliżu niego.

Rentgen w oczach - nazwa mówi chyba sama za siebie?^^

Rozwinięta zwinnośc i szybkość - te dwie cechy są znacznie bardziej rozwinięte niż u normalnego człowieka. =>Itsuko

Słuch absolutny - potrafi słyszeć szept nawet z odległości kilkudziesięciu metrów, za przeszkodami. Nie powstrzymają jej nawet ściany dźwiękoszczelne. =>Itsuko

Telekineza - czyli umiejętność przesuwania i podnoszenia przedmiotów siłą woli. Ograniczeniem jest ciężar przedmiotów – im cięższy przedmiot, tym trudniej go podnieść, podobnie jak sposobem, y… tradycyjnym. No i trzeba widzieć przedmiot, na który chce się wpłynąć lub wiedzieć, gdzie się znajduje.
Do tej mocy zalicza się również lewitację. Na dłuższą mete jest ona męcząca.

Telepatia - pozwala użytkownikowi na czytanie w cudzych myślach i kontaktowaniu się w myślach z inną osobą. Samson potrafi czytać na odległość kilku metrów, ale im dłuższa odległość i im więcej przeszkód takich, jak ściany, czy więcej osób w pokoju, tym trudniej mu to wykonać.

Uwodzenie - Osoba o tej mocy potrafi uwieść każdego kogo wybierze. Ofiara musi być w zasięgu wzroku użytkownika. Wpływ tej mocy jest tylko tymczasowy, ale użytkownik może ją utrwalać - do tego też jest potrzebny kontakt wzrokowy.

Widzenie przeszłości - Użytkownik, dotykając daną osobe, może ujrzeć jej przeszłość. Moc aktywuje się również przy dotyku jakiegoś przedmiotu, mocno związanego z człowiekiem (np. pamiątka).

Władanie cieniem - Bardzo potężna umiejętność. W cieniu staje się całkowicie niewidoczny, może też tworzyć z niego macki (lub broń, ale tylko na jakiś czas. Jeśli nie jest dostatecznie skupiony, może ona pęknąć). =>Sivar

Władanie ogiem - Potrafi kontrolować ogień, ale nie taki zwykły. Ogień ten, jest bardzo gorący, ugasić go może tylko bardzo zimna substancja ( na przykład ciekły azot).

Władanie wodą - Tworzy, skupia, manipuluje wodą w stanie ciekłym i częściowo w stanie gazowym. Nie ma wpływu na lód.

Władanie światłem - Bardzo potężna umiejętność. Jak we Władaniu Cieniem, tyle że ze światłem.

Zew natury - komunikacja i interakcja z otoczeniem naturalnym. Święty pakt zawarty między istotą, a innymi zwierzętami mieszkającymi w lesie i nie tylko. Częściowa kontrola nad naturą oraz instynk wybranego zwierzęcia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dźwiedziu dnia Śro 21:47, 12 Gru 2007, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dźwiedziu




Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Przychodzę z Ciemności Otchłani... a tak na prawde to laboratorium

PostWysłany: Pią 2:45, 07 Gru 2007    Temat postu:

Imię i nazwisko: Itsuko Yamamoto
Wiek: 49 - wygląda na 20.
Miejsce pochodzenia:Alternatywna Ziemia, Feudalna Japonia
Rasa: Yorang ( coś jak hybryda człeka i kota )
Moce: Rozwinięta szybkość i zwinność, Kriokineza, słuch absolutny.
Ekwipunek:Sztylety typu kunai,katany o imionach Zantetsuken i Masamune oraz naszyjnik z zębów tygrysa (z trzech). Nosi też ze sobą torbę, w której trzyma jedzenie oraz różne przydatne rzeczy typu bandaże, wywary i zioła.
Spis zalet:Piękna, mądra, doświadczona. Pewna siebie, nie boi się bólu ani nie wypiera sie przemocy.
Spis wad:Podejżliwa do szpiku kości. Jeśli komuś nie uwierzy, nawet gdyta osoba zrobi wszystko dla niej nie uwierzy mu i tyle. Z samego przekonania. Potrafi postawić na swoim. Nigdy nie podda się bez walki, chyba że przyniesie jej to korzyść. Jest klaustrofobiczką. Boi się gdy jest zamknięta w jakims pudle albo w pomieszczeniu ktore ma np. 1x1 metr oraz nie lubi gdy się ją związuje. Krępuje jej to ruchy a Itsuko lubi mieć wolność, swobodę poruszania się. Nienawidzi ludzi, którzy próbują się do niej zbliżyć tylko na "male bzykanko". Lubi się porządnie wygadać jeśli jakaś sprawa jest przytłaczająca dla niej, o ile znajdzie kogoś kto będzie chciał ją wysłuchać. Jednym słowem jest troche upierdliwa.
Charakter:"Do walki i zwycięstwa!" (BG2:SoA)Tak można ją najprościej opisać. Potrafi zabijać bez powodu, dla zwykłej przyjemności zleceniodawcy. Bardzo lubi wykorzystywać swoją charyzmę i wdzięki, do osiągnięcia celu. Jest gotowa zrobić wszystko, nawet posłać na pewną śmierć kilku swoich fanatycznych podwładnych, dla tego kto da więcej. Jest nieufna lecz jeśli ktoś wzbudzi jej ufność powierzy w jego ręce nawet życie. Gdy nie może sobie z czymś poradzić, próbuje znaleść pomoc u przyjaciół. Dla niej najważniejsze jest to, by osoby, które są dla niej bliskie nie odsuwały się od niej w razie potrzeby.
Wygląd:Jak widac na [link widoczny dla zalogowanych] , Itsuko nie jest normalną kobietą. Nie nosi żadnych ubrań, które mogą jej krępować ruchy. Lubi przyodziewać się w coś co teraz nazwano by mundurkiem szkolnym. Luźna spódnica do kostek i białe jedwabne koszule. Itsuko ma wielkie czerwone oczy i brunatno-fioletowe włosy. Jako członek rasy Yorang posiada kocie uszy i ogon, który jednak ukrywa gdyż jest bardzo wrażliwy na wszelkiego rodzaju uszkodzenia.
Dla czego postać pojawiła się w świecie Avatara:Jej zmysł mordercy oraz coś, co można porównać z umiejętnościami strategicznymi zrobiły z niej idealną kandydatkę do osoby, która potrafiłaby zabić Awatara.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dźwiedziu dnia Sob 0:25, 08 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Misiek




Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 690
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Z baru się wytoczył [Sekta Gołębia]

PostWysłany: Sob 0:05, 08 Gru 2007    Temat postu:

Imię i nazwisko: Sivarion al'Anatornel vel Sivar (taa, moje urzędowe imię do RPG'ów)
Wiek: nieznany
Miejsce pochodzenia: zaświaty
Rasa: niegdysiejszy człowiek
Moce: Przywłaszczanie i odbieranie energii życiowej; Władanie cieniem; Klątwa
Ekwipunek: miecz dwustronny (możliwość rozdzielenia na 2 oddzielne miecze), sztylet, sakwa z truciznami, pierścień pochłaniający dusze zabitych istot (tak dla szpanu i może do pokombinowania przez MG)
Spis zalet: inteligentny, opanowany, metodyczny, odporny
Spis wad: paranoik (prześladowcy Rolling Eyes ), traktuje wszystkich przedmiotowo, nie potrafi przegrywać.
Charakter: Sivar jest osobnikiem wymagającym. To silna osobowość, która pod maską osoby zrównoważonej i opanowanej skrywa obłąkany, choć na swój sposób genialny umysł. Nie uznaje uczuć. Manipulator. Jego mottem jest; "Albo znajdę drogę albo ją sobie utoruję"
Wygląd: Sivar nie posiada jednoznacznie zdefiniowanego wyglądu. Jego z grubsza humanoidalna sylwetka jest skupiskiem ciągle zmieniającego kształt cienia (światło zadaje mu ból). Jedynym niezmiennym elementem są oczy - kule ciemnoczerwonych płomieni. Zwykle zarzuca na siebie jedynie prosty, podniszczony czarny płaszcz - pozbawione szczegółów anatomicznych "ciało" nie wymaga niczego więcej. Jego głos jest zdarty, ma wieczną chrypkę i brzmi czasem, jakby na raz mówiło kilka osób.
Dlaczego postać pojawiła się w świecie Avatara: Ze względu na wyjątkową siłę woli, upór, umiejętności mediatorskie i połączenie z planami piekielnymi.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Misiek dnia Wto 20:24, 11 Gru 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Azner




Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Sob 23:21, 08 Gru 2007    Temat postu:

Imię i nazwisko : Zikner
Wiek: nieokreślony (z racji rasy która się nie starzeje - demony)
Miejsce pochodzenia: 9 piekieł
Rasa: pół-elf,pół-demon
Moce: Akceleracja, posiadanie skrzydeł, nadludzka siła
Ekwipunek: woreczek z shurikenami, rękawice nabijane ćwiekami, Plecak podróżny w którym nosi prowiant i składane posłanie
Spis zalet: Doskonale walczy wręcz(szkolił się w klasztorze i został jednym z najlepszych mnichów), cały czas dąży do samodoskonalenia, nie boi się wyzwań,
Spis wad: Małomówny, mało chętny do pomocy chyba że wynikną z tego korzyści, krytykuje innych za ich postępowania nieprzynoszące rozwoju, dumny do przesady, nielubi krytyki na temat jego drogi, nie dotyka nikogo chyba że jest to konieczne.
Charakter: metodycznie zabiera to czego chce - w granicach własnego kodeksu zachowania, nie zważając na to, kogo rani. Dba o tradycję, lojalność oraz porządek, ale nie o wolność, godność, czy życie. Postępuje zgodnie z zasadami, lecz bez litości czy współczucia,uważaja, że wykorzystywanie społeczeństwa i praw dla swojej korzyści jest właściwe. Jest dla niego wyraźna różnica pomiędzy panem i sługą. Popiera te prawa, które sprzyjają jego interesom. Natomiast reszta to nie jego sprawa. Niechętnie daje swoje słowo, ale zawsze go dotrzymuje (chyba, że można je legalnie złamać)
Wygląd : zawsze odziany w szaty mnicha(zawsze gotowy do walki Razz ). Na rekach nosi rękawice które sięgają do połowy przedramienia, mają obcięte palce a kostki i grzbiet jest nabijany małymi ostrymi ćwiekami. Jest średniego wzrostu i bardzo szczupły co może mylić o jego sile i szybkości. Włosy ma kruczo czarne, ponadto oczy mają kolor krwi. Na prawym policzku ma wytatułowaną czarną kobrę, której ogon znajduje się na plecach gdzie jest pożerany przez smoka(też wytaułowany Smile ) Ponadto posiada skórzaste skrzydła oraz ogon jako pozostałość po swych przodkach.
[link widoczny dla zalogowanych]
(ten z tyłu ze skrzydełkami Very Happy )
Dla czego postać pojawiła się w świecie Avatara: Jego chęć do osiągnięcia ideału w połączeniu z przeszkoleniem i zdolnościami, czynią go doskonałym kandydatem na zabójcę Avatara.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Azner dnia Wto 22:05, 11 Gru 2007, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fillia-deus




Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: z brzucha mamy

PostWysłany: Wto 19:03, 11 Gru 2007    Temat postu:

Imię i nazwisko:
Ireth Tasartir
Wiek: 122
Miejsce pochodzenia: świat Feainne
Rasa: Elf
Moce: Krzyk, Zew natury, Władanie ogniem
Ekwipunek: [link widoczny dla zalogowanych] - nie potrzebuje strzał gdyż zapinając cięciwę strzała pojawia się sama, istnieje mozliwosc samozapłonu strzały gdy sytuacja tego wymaga.
[link widoczny dla zalogowanych]; „Grzechotka” – zabawka rozswietlająca mrok, oraz sztylety.
Spis zalet: Szybko się uczy, doskonale walczy na odległość, ze znalezionych ziół potrafi robić medykamenty,
Spis wad:Wrodzona zdolność do popadania w tarapaty, nie lubi tłumów i ciemności, naiwna i wybuchowa.
Charakter: Bardzo marudna, ciekawa wszystkiego co ją otacza, nie potrafi kłamać,
Wygląd: Włosy bardzo długie – w słońcu przypominają mieniące się złoto, strój typowy jak dla elfickiej księżniczki.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dla czego postać pojawiła się w świecie Avatara : czysty przypadek. Pomylono ją z jej siostrą bliźniaczką, która miała reprezentować świat Feainne, w walce z Awatarem.


EDIT: by Dźwiedziu

post wyedytowany, żeby nie różnił się od reszty, zabiegi kosmetyczne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fillia-deus dnia Wto 19:09, 11 Gru 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kokos




Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: ja mam to wiedzieć??

PostWysłany: Czw 17:52, 20 Gru 2007    Temat postu:

Imię i nazwisko: nie posiada mowi na siebie shadow
Wiek: nie posiada
Miejsce pochodzenia: nie pamieta
Rasa: drow...
Moce: morfer, powstrzymywanie innych mocy, Absorpcja innych mocy
Ekwipunek: 5 sztyletów nasaczonych trucizną, duża liczba iglic z trucizną, fiolki z truciznami do saczenia broni, oraz sprzet złodziejski do otwierania zamków itp.
Spis zalet: jak ktos zdobedzie jego zaufanie to jest w stenie zrobic wiele dla tej osoby...
Spis wad: lubi się kłucić, czesto chce robic cos co niema wogóle sensu, lubi "porywac sie z motyka na słońce",
Charakter: ufny ale zadko do konca, jak ktos raz straci jego zaufanie sa bardzo nikłe szanse ze je odzyska, okrada tylko bogatych co chwala sie swoim bogactwem a tym co zdobędzie lubi sie dzielic z ludzmi którzy są razem z nim... ogolnie ma wszystko gdzies wszelkie afery go nie przejmuja... lubi sie wylegiwac i cieszyc zyciem... nie stroni od alkoholu i zabaw z kobietami... jak troche wypije lubi wstrzynac bujki w karczmach i sie oddalic i w postaci kota ogladac zamieszki z bezpiecznej odległosci...
Wygląd:wygląda [link widoczny dla zalogowanych] ale rzadko pokazuje swoja prawdziwą postac... widzieli ja tylko osoby którym zaufał... na codzień wygląda jak człowiek gdy chodzi po miescie w jakims celu by nie wzbudzac podejrzeń a jak niema zadnego celu wygląda jak zwykły czarny kot (70% swojego rzycia tak wyglada)
Dla czego postać pojawiła się w świecie Avatara: obudził sie w tym świecie ze stratą pamieci... niewie z kąd sie tam wziął i co tam robi... obudził sie w lesie z ekwipunkiem i ogrąmnym bulem głowy i to wszystko... jedyne co pamieta to swoje umiejetnosci...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ptakownia Strona Główna -> Fantastyka Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin